W dobie ogromnej konkurencji w większości branż i dziedzin przemysłu firmy dokładają starań, aby wyróżnić się na rynku i zdobyć klientów. Chętnie sięgają więc po różne formy reklamy. Jedną z najskuteczniejszych są wielkoformatowe systemy audiowizualne. Sprawdź, jak je wykorzystać, aby wypromować swoją markę, produkt lub usługę.
Telebimy reklamowe – niezmiennie skuteczna forma reklamy
Telebim LED reklamowy to od lat bardzo efektywna i chętnie wybierana przez przedsiębiorstwa forma reklamy. Telebimy są znacznie lepiej zauważalne niż tradycyjne billboardy. Dzięki systemowym rozwiązaniom i nowoczesnym technologiom, możliwa jest szybka i łatwa publikacja treści w najwyższej jakości dźwięku i obrazu. Zaawansowane systemy telebimów pozwalają nawet na wchodzenie z nimi w interakcje za pomocą specjalnych aplikacji na smartfony.
Reklamy i komunikaty na telebimach LED zmieniają się płynnie i szybko, co pozwala przyciągnąć uwagę odbiorców lepiej niż tradycyjne formy reklamy, np. billboardy. Ponadto treści wyświetlane na tych nośnikach są lepiej zapamiętywane przez odbiorców, co przekłada się na wyższą efektywność reklamy. Nowoczesne telebimy reklamowe zapewniają znakomitą jakość obrazu, bardzo dobry kontrast, wyrazistość oraz widoczność o każdej porze dnia i nocy, a także w każdych warunkach pogodowych. Co istotne, telebimy umożliwiają prezentowanie zarówno obrazów statycznych, jak i obrazów w ruchu, w formie wideo czy prezentacji.
Wielką zaletą telebimów jest też możliwość zastosowania dźwięku. Ekrany wielkoformatowe pozwalają na wyemitowanie ścieżek dźwiękowych. To świetny sposób na budowanie skojarzeń z marką – odbiorca, który kilkukrotnie usłyszy „wpadającą w ucho” ścieżkę dźwiękową, będzie ją kojarzył z daną firmą i przypomni sobie o jej ofercie.
Ekran reklamowy zewnętrzny pozwala na wyświetlanie naprzemienne wielu reklam, co jest szczególnie istotne w przypadku centrów handlowych. Przekazy promocyjne nie są nachalne ani zbyt mocno angażujące, dzięki czemu nie budzą w odbiorcach negatywnych skojarzeń. Potencjalni kupujący spoglądają na nie odruchowo. Dzięki tym zaletom przekazy reklamowe są bardzo skuteczne. Co istotne, reklamowanie się na dużym ekranie może być znacznie tańsze niż kampanie z wykorzystaniem innych nośników reklamy, zwłaszcza telewizyjne czy radiowe.
Ściany wizyjne – skuteczna i efektowna forma reklamy
Nowoczesne ekrany reklamowe wewnętrzne bądź wewnętrzne znajdują również zastosowanie w tzw. ścianach wizyjnych. To bardzo efektywny nośnik reklamowo-komunikacyjny. Ściany wizyjne cechują się idealnie gładką powierzchnią, co wpływa na doskonałą jakość obrazu. Szeroki zakres funkcji i formatów wyświetlania sprawia, że rozwiązania te umożliwiają płynne i wygodne wyświetlanie różnych treści. Videowall to rozwiązanie idealne do informowania klientów o produktach bądź usługach. Skutecznie przyciąga i skupia uwagę klienta, a przez to wyróżnia się świetną efektywnością reklamową i sprzedażową.
Ściany wizyjne są zwykle wykorzystywane jako ekrany LED wewnętrzne, ale równie często można je spotkać na zewnętrznych ścianach budynków lub innych konstrukcjach. Pełnią funkcję marketingową, informacyjną i promocyjną. Znajdują wszechstronne zastosowanie w różnych branżach i obiektach. Są powszechnie wykorzystywane w centrach handlowych, restauracjach, sklepach, bankach, ale też obiektach sportowych, halach widowiskowych, na lotniskach czy dworcach. Efektowna forma tego nośnika reklamy pozwala skutecznie promować markę, produkt bądź usługę, a tym samym przyciągnąć potencjalnych klientów oraz zwiększyć sprzedaż.
Firma TRIAS AVI ma w swym portfolio wiele zrealizowanych ścian wizyjnych, telebimów i ekranów LED-owych dla klientów z całej Polski i poza granicami kraju. Zamontowaliśmy m.in. nowoczesne ekrany diodowe o powierzchni kilkudziesięciu metrów kwadratowych w kinie Cineworld Cinema w Telford, system prezentacji multimedialnej LED na elewacji Hali Sportowej w Toruniu czy też cztery telebimy o wielkości 70 m2 każdy w PGE Arena Gdańsk.