Interaktywne systemy multimedialne znajdują wszechstronne zastosowanie w różnych branżach. Nowoczesne ekrany, tablice LED i inne rozwiązania znajdziesz w obiektach publicznych i prywatnych. Spełniają one wiele funkcji, w tym promocyjną i biznesową. Sprawdź, jakie systemy interaktywne zwiększą Twoją sprzedaż.
Ściany wizyjne
Ściany wizyjne to skuteczne medium reklamowe i komunikacyjne. Szeroki zakres formatów wyświetlania oraz funkcji sprawia, że videowalle pozwalają na wygodne, szybkie i proste generowanie treści na wielu powierzchniach jednocześnie. Ściany wizyjne są idealne do przyciągania uwagi oraz informowania klientów o produktach bądź usługach. Znajdują szerokie zastosowanie w różnych obiektach oraz branżach. Są powszechnie wykorzystywane w bankach, sklepach, restauracjach, galeriach handlowych, ale również na dworcach, lotniskach czy w muzeach. Pełnią funkcję promocyjną oraz marketingową.
Dzięki swej efektownej formie tablice podświetlane LED o dużej powierzchni pozwalają rozreklamować produkt, przyciągnąć klienta i tym samym zwiększyć sprzedaż w sklepie czy firmie. Zaawansowane technologicznie rozwiązania umożliwiają tworzenie różnych konfiguracji. Ekrany LCD i LED w formie ścian wizyjnych pozwalają też nadawcy na łatwe zarządzanie treściami. Odbiorcy mogą natomiast wchodzić w interakcję z treściami, np. za pomocą aplikacji w smartfonach.
Video mapping 3D
Nowoczesne rozwiązania multimedialne pozwalają skutecznie wypromować dany produkt, a tym samym zwiększyć sprzedaż. Przykładem wykorzystywania takich systemów jest mapping 3D. To rodzaj pokazu audiowizualnego, polegającego na wyświetlaniu statycznego obrazu lub animacji na prawdziwym obiekcie trójwymiarowym. Video mapping jest coraz powszechniej wykorzystywany w reklamie i marketingu.
Na przykład, firma Samsung zaprezentowała wyjątkową reklamę swego telewizora 3D, wyświetlając projekcję mappingową na ścianie budynku w Amsterdamie. Prezentacja ta przedstawiała burzenie obiektu, na którego gruzach potem wyrosły kwiaty, a całość „zalano wodą”, tworząc ogromne akwarium. Na zakończenie reklamy przedstawiono nowy model telewizora tej marki, zapewniającego równie realistyczne i niezwykłe doznania trójwymiarowe. Po podobne środki sięgnęły też inne marki, np. BMW, która w Singapurze zaprezentowała animację na kilku sąsiadujących ze sobą budynkach.
W ten sposób względnie niedużym kosztem, firmy dotarły ze swym przekazem reklamowym do szerokiego grona osób, a tym samym w interesujący sposób poinformowały ich o nowym produkcie. Filmy z owych pokazów szybko zdobyły popularność w mediach społecznościowych i w serwisach branżowych, co pozwoliło jeszcze lepiej wypromować towary. Ze względu na swoją oryginalną formę pokazy tego typu mają bowiem mnóstwo widzów oglądających projekcję na żywo lub później w internecie. Stanowią one oryginalną, a przez to efektywną metodę wyróżnienia się marki, co jest szczególnie istotne w przypadku wypuszczania na rynek nowego towaru albo usługi.
Ekrany i tablice podświetlane LED
Nowoczesne ekrany oraz tablice podświetlane LED to dziś niemal niezbędny element wyposażenia centrów handlowych. Wysokiej jakości sprzęty gwarantują znakomitą jakość i płynność obrazu, jak również jego dowolnego kształtowania. Skutecznie przyciągają wzrok odbiorców, co sprawia, że stanowią idealny nośnik reklamy. Dzięki nim łatwo i efektywnie poinformujesz potencjalnego klienta o asortymencie czy aktualnej akcji rabatowej. Zaawansowane technologie pozwalają na budowanie ekranów o niemal dowolnym formacie i kształcie.
Ale interaktywne systemy multimedialne oferują znacznie więcej. Reagują na dotyk oraz ruch klienta. Dzięki temu prezentacja interaktywna nie tylko informuje odwiedzającego centrum handlowe o nowej promocji czy produkcie, ale też pozwala mu wyszukać konkretny sklep i sprawdzić do niego drogę czy też uzyskać informacje na temat godzin otwarcia placówki. Dzięki temu klient uzyskuje wszystkie niezbędne dane na interesujący go temat, co jeszcze bardziej zachęca go do odwiedzenia danego sklepu i dokonania zakupu.